ΤΑΣΟΣ ΛΑΜΠΡΟΥ.GR
ΔΗΜΟΣ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣΚΟΙΝΩΝΙΚΑΝΕΑ

Εργαστήριο Πασχαλινής λαμπαδας στο σχολείο μας ,στο σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας στο Κρανίδι

Κοινοποίηση

Συγχαρητήρια σε τους όλους τους ενηλίκους μαθητές μας,σε όλους τους εκπαιδευτικούς στο σχολείο μας που με πολύ κέφι και δημιουργική διάθεση για μια ακόμη χρονιά στόλισαν τις λαμπάδες τους, συνέλαβαν σε ένα επιτυχημένο εργαστήριο Πασχαλινής λαμπαδας.

Εύχομαι Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση σε όλους.

Να είμαστε όλοι καλά , πάντα με δημιουργική και χαρούμενη διάθεση.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΤΟ ΤΑΙΠΕΔ ΞΕΠΟΥΛΑ,Ο ΔΗΜΟΣ ΜΑΣ ΣΙΩΠΗΣΕ 7 ΜΗΝΕΣ,ΤΩΡΑ ΘΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ;

ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ:H ΑΜΕΣΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΓΟΝΕΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ <<ΠΑΓΙΕΣ ΕΝΤΟΛΕΣ>> ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ

Καλή επιτυχία στην 14η Γιορτή ροδιού στην Ερμιόνη