Την Τετάρτη 24 Ιουνίου ανταποκρινόμενοι στην ανοικτή πρόσκληση του Πνευματικού και Καλλιτεχνικού συλλόγου ” Φάρος” Πορτοχελίου βρεθήκαμε στο λιμάνι για να παρακολουθήσουμε αυτήν την παραδοσιακή, πολιτιστική Γιορτή .

Ήταν μια καταπληκτική μουσικοχορευτική παράσταση με ιδιαίτερη αφήγηση και εξαιρετικά δρώμενα.

Μια εκδήλωση που διοργανώθηκε για να τονίσει την αξία των εθίμων,για να τονίσει την αξία των ανθρώπων σε όλες τις εποχές να επικοινωνούν,να ονειρεύονται,να αγαπούν,να απολαμβάνουν τις χαρές της ζωής.

Συγχαρητήρια στο Δ Σ’ του συλλόγου και σε όλους τους συντελεστές αυτής της καταπληκτικής παράστασης.
Καλή συνέχεια σε όλους με ποιοτικές πολιτιστικές εκδηλώσεις.
Καλό Πολιτιστικό Καλοκαίρι.
Τάσος Λάμπρου
Δημοτικός σύμβουλος
Δήμου Ερμιονίδας

