ΤΑΣΟΣ ΛΑΜΠΡΟΥ.GR
ΚΟΙΝΩΝΙΚΑΝΕΑ

Καλό Μήνα και χρόνια πολλά

Κοινοποίηση

Να έχουμε την ευλογία των Αγίων Αναργύρων,το μοναστήρι της Ερμιόνης και όλης της Ερμιονίδας να μας προστατεύει και να μας στηρίζει στον δύσκολο αγώνα της ζωής.

Να είμαστε όλοι καλά και να φροντίζουμε την υγεία το πολυτιμότερο αγαθό της ζωής.

Καλό καλοκαίρι .

Τάσος Λάμπρου

Δημοτικός σύμβουλος

Δήμου Ερμιονίδας

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Οι επτά βασικές αρχές μας για τη Νέα μας Ανεξάρτητη Παράταξη ”Ενότητα και Δημιουργία για την Ερμιονίδα”

Ανδ.Πουλάς: Να μην κλείσει το Υποθηκοφυλακείο Μάσσητος

Δήλωση μου για τα σημερινά απαράδεκτα γεγονότα της Θερμησίας που δυσφημούν την Ερμιονίδα μας