ΤΑΣΟΣ ΛΑΜΠΡΟΥ.GR
ΚΟΙΝΩΝΙΚΑΝΕΑ

Το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Κρανιδίου στο ΜΠΙΣΤΙ ΕΡΜΙΟΝΗΣ

Κοινοποίηση

Την Τετάρτη 31 Μαϊου το σχολείο μας επισκέφτηκε έναν καταπληκτικό χώρο,το ΜΠΙΣΤΙ ΕΡΜΙΟΝΗΣ.

Ένας ωραίος περίπατος σε μια τοποθεσία,με καταπληκτική φυσική ομορφιά, γεμάτο με ιστορία,με μύθους,με εξαιρετική θέα.

Ευχαριστούμε πολύ τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς από την Ερμιόνη, εκπροσώπους της Εταιρείας Μελετών Ερμιονίδας κ Παρασκευή Σκούρτη, κ Ελένη Βλάσση -Κούστα που είχαν την ευχαρίστηση να μας παρουσιάσουν, να μας ταξιδέψουν ,να μας φιλοξενήσουν σε αυτήν την όμορφη γωνιά της Ερμιόνης και της Ερμιονίδας.

Είναι πολύ σημαντικό όλοι μας κυρίως οι ενήλικοι μαθητές μας να γνωρίζουν τον τόπο μας,τις φυσικές του ομορφιές, την ιστορία του.

Οι εκπαιδευτικοί του ΣΔΕ Κρανιδίου.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Σημερινή Δήλωση μου στο τηλεοπτικό σταθμό Best TV και στην Δημοσιογράφο κ Κατερίνα Κουρτελη για το κλείσιμο του ΚΥ Κρανιδίου και με ευχές για το Πάσχα του 2026

Τα συμπεράσματα μας για το θέμα του Γηροκομείου Κρανιδίου από την 1η λογοδοσία της Δημοτικής αρχής του 2026

Ο εσπερινός του Αγίου Αιμιλιανού και η παρουσίαση της χορωδίας του Πολιτιστικού συλλόγου “Φάρου” Πορτοχελίου