ΤΑΣΟΣ ΛΑΜΠΡΟΥ.GR
ΚΟΙΝΩΝΙΚΑΝΕΑ

Το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Κρανιδίου στο ΜΠΙΣΤΙ ΕΡΜΙΟΝΗΣ

Κοινοποίηση

Την Τετάρτη 31 Μαϊου το σχολείο μας επισκέφτηκε έναν καταπληκτικό χώρο,το ΜΠΙΣΤΙ ΕΡΜΙΟΝΗΣ.

Ένας ωραίος περίπατος σε μια τοποθεσία,με καταπληκτική φυσική ομορφιά, γεμάτο με ιστορία,με μύθους,με εξαιρετική θέα.

Ευχαριστούμε πολύ τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς από την Ερμιόνη, εκπροσώπους της Εταιρείας Μελετών Ερμιονίδας κ Παρασκευή Σκούρτη, κ Ελένη Βλάσση -Κούστα που είχαν την ευχαρίστηση να μας παρουσιάσουν, να μας ταξιδέψουν ,να μας φιλοξενήσουν σε αυτήν την όμορφη γωνιά της Ερμιόνης και της Ερμιονίδας.

Είναι πολύ σημαντικό όλοι μας κυρίως οι ενήλικοι μαθητές μας να γνωρίζουν τον τόπο μας,τις φυσικές του ομορφιές, την ιστορία του.

Οι εκπαιδευτικοί του ΣΔΕ Κρανιδίου.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Καλή επιτυχία στην τοπική έκθεση “Γεύσεις και όψεις”στο Πορτοχέλι

ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ:H ΑΜΕΣΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΓΟΝΕΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ <<ΠΑΓΙΕΣ ΕΝΤΟΛΕΣ>> ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ

Γιορτή λήξης μαθημάτων του Δημοτικού σχολείου Πορτοχελίου