Στο ΣΔΕ Κρανιδίου ολοκληρώσαμε ένα ταξίδι γνώσης και ευαισθητοποίησης για την Αξία της Ανακύκλωσης και της κυκλικής οικονομίας.

Σήμερα στις 9 Ιουνίου 2026 στο Σχολείο δεύτερης ευκαιρίας Ναυπλίου -παράρτημα Κρανιδίου ολοκληρώσαμε την φετινή ομαδική εργασία – Project 2026 με θέμα :Η ανακύκλωση στη ζωή και στον τόπο μου,Ερευνών, μαθαίνω, σχεδιάζω, δημιουργώ

και διεξάγω μια κοινωνική έρευνα.
Τα βασικά σημεία από την ομαδική μας εργασία θα παρουσιαστεί στην γιορτή λήξης των μαθημάτων μας στο τέλος του Μήνα.
Σήμερα οι μαθητές μας με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος που ήταν την 5 Ιουνίου ενημερώθηκαν, ευαισθητοποιηθηκαν έγραψαν τα συνθήματα τους.
Άξιζε αυτό το ταξίδι της γνώσης και της συμμετοχής με στόχο την ευρύτερη ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση για την προστασία του περιβάλλοντος.
Η περιβαλλοντική συνείδηση είναι το μεγάλο ζητούμενο στην σύγχρονη εποχή μας
Τάσος Λάμπρου
καθηγητής κοινωνικής εκπαίδευσης
Δημοτικός σύμβουλος
Δήμου Ερμιονίδας

