ΤΑΣΟΣ ΛΑΜΠΡΟΥ.GR
ΚΟΙΝΩΝΙΚΑΝΕΑΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Σήμερα Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2026 είχαμε την χαρά να παραβρεθούμε στην κοπή πίτας του Ερμιονικού Σύνδεσμου στον Πειραιά

Κοινοποίηση

Είχαμε την ευκαιρία να ανταλλάξουμε ευχές με τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου και τα πολλά μέλη Συλλόγου και να απευθύνουμε ένα σύντομο χαιρετισμό.

Συγχαρητήρια στο Διοικητικό συμβούλιο και στα μέλη του Συλλόγου για την διαχρονική τους προσφορά στα πολιτιστικά και κοινωνικά δρώμενα της τοπικής μας κοινωνίας.

Ευχαριστούμε την Μουσικό Μάνια Βλαχογιάννη και τους συνεργάτες της για το εξαιρετικό καλλιτεχνικό πρόγραμμα που μας πρόσφεραν.

Χρόνια πολλά και πάλι καλή χρονιά σε όλους μας με ευχάριστες ειδήσεις και ωραίες στιγμές.

καλή συνέχεια σε όλους.

Τάσος Λάμπρου

Δημοτικός σύμβουλος

Δήμου Ερμιονίδας

Επικεφαλής ΕΝ.ΔΗ.ΕΡ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΤΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ ΦΡΑΓΜΑ ΤΩΝ 10.000.000 ΕΥΡΩ, H ΘΕΣΠΙΣΗ ΑΥΤΟΤΕΛΩΝ ΠΟΡΩΝ ,ΚΑΙ Η ΔΙΚΑΙΩΣΗ MΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΗ ΣΥΝΑΨΗ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΟΥ ΔΑΝΕΙΟΥ

Εργαστήριο Πασχαλινής λαμπαδας στο σχολείο μας ,στο σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας στο Κρανίδι

Πραγματοποιήθηκε η ορκομωσία του Δημάρχου,του Δημοτικού συμβουλίου και των κοινοτικών συμβούλων για την Δημοτική περίοδο 2024-2028