
Υπέβαλα αίτημα στο Δημοτικό συμβούλιο του Δήμου Ερμιονίδας να εγκριθεί ψήφισμα για την μη μεταφορά της Υπηρεσίας Δόμησης στο Ελληνικό Κτηματολόγιο . Το αίτημα μου έγινε αποδεκτό και την παρασκευή 26 Ιουνίου 2026 θα γίνει διαλογική συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με το προτεινόμενο ψήφισμα.
Στόχος μας οι αναβαθμισμένες Δημοτικές Υπηρεσίες Δόμησης με εξειδικευμένο προσωπικό , με ικανοποιητικές αμοιβές αλλά με αυστηρή λογοδοσία, με τήρηση νομιμότητας και ουσιαστικό έλεγχο.
ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΟΜΗΣΗΣ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ.
ΚΡΑΝΙΔΙ 20/06/2026 ΠΡΟΣ Πρόεδρo Δημοτικού συμβουλίου
Δήμου Ερμιονίδας κα.Ε. ΓΚΑΜΙΛΗ
Έχω ένα προτεινόμενο θέμα για το Τακτικό Δημοτικό συμβούλιο του Δήμου Ερμιονίδας που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026 : “Κατάθεση ψηφίσματος για την μη μεταφορά των Υπηρεσιών Δόμησης του κάθε Δήμου προς στο Ελληνικό Κτηματολόγιο”.
Πιστεύω ότι το θέμα είναι πολύ σημαντικό, πολλοί Δήμοι της χώρας έχουν πάρει ανάλογες αποφάσεις το Δ.Σ της Κ.Ε.Δ Ε έχει εκφράσει την αρχική κατηγορηματική διαφωνία του , ήρθε η ώρα το κορυφαίο συλλογικό έργο Διοίκησης του Δήμου Ερμιονίδας να πάρει μια ανάλογη απόφαση.
Πέρα από τις αρχικές αντιδράσεις υπάρχει πληροφόρηση ότι το αρμόδιο Υπουργείο προχωρά στην δημιουργία νέων κέντρων δόμησης, μέσω σχετικών κονδυλίων ενσωμάτωσης στο Κτηματολόγιο.
Η μεταφορά των υπηρεσιών Δόμησης στο Κτηματολόγιο είναι πράξη αντισυνταγματική, καταστρατηγεί τις αρμοδιότητες της Τοπικής αυτοδιοίκησης, πλήττει τον θεσμό της ουσιαστικής αποκέντρωσης ,είναι εντελώς αδικαιολόγητη.
Ζήτω να εξετάσετε θετικά την πρόταση μου, να εντάξετε το παραπάνω στην ημερήσια διάταξη έτσι θα μας δοθεί η δυνατότητα να εκφράσουμε ένα κατηγορηματικό ,”ΟΧΙ” σε αυτήν την αντιμεταρρύθμιση.
Τάσος Λάμπρου
Δημοτικός σύμβουλος
Δήμου Ερμιονίδας
Επικεφαλής ΕΝ.ΔΗ.ΕΡ.

