ΤΑΣΟΣ ΛΑΜΠΡΟΥ.GR
ΚΟΙΝΩΝΙΚΑΝΕΑ

Καλό Μήνα και χρόνια πολλά

Κοινοποίηση

Να έχουμε την ευλογία των Αγίων Αναργύρων,το μοναστήρι της Ερμιόνης και όλης της Ερμιονίδας να μας προστατεύει και να μας στηρίζει στον δύσκολο αγώνα της ζωής.

Να είμαστε όλοι καλά και να φροντίζουμε την υγεία το πολυτιμότερο αγαθό της ζωής.

Καλό καλοκαίρι .

Τάσος Λάμπρου

Δημοτικός σύμβουλος

Δήμου Ερμιονίδας

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Χρόνια πολλά σε όλους τους Έλληνες

Η κοπή της βασιλόπιτας του Δήμου Ερμιονίδας, της Κοινότητας Κρανιδίου και η βράβευση Μαθητών και Αθλητών

Ενημέρωση για το Σχολείο δεύτερης ευκαιρίας στο Κρανίδι, ιδιαίτερα για τις εγγραφές της σχολικής χρονιάς 2025-2026