ΤΑΣΟΣ ΛΑΜΠΡΟΥ.GR
ΚΟΙΝΩΝΙΚΑΝΕΑ

Καλό Μήνα και χρόνια πολλά

Κοινοποίηση

Να έχουμε την ευλογία των Αγίων Αναργύρων,το μοναστήρι της Ερμιόνης και όλης της Ερμιονίδας να μας προστατεύει και να μας στηρίζει στον δύσκολο αγώνα της ζωής.

Να είμαστε όλοι καλά και να φροντίζουμε την υγεία το πολυτιμότερο αγαθό της ζωής.

Καλό καλοκαίρι .

Τάσος Λάμπρου

Δημοτικός σύμβουλος

Δήμου Ερμιονίδας

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Επίσκεψη στο Επιμελητήριο Αργολίδας στο Κρανίδι

Καλές Σπουδές & καλή φοιτητική ζωή!!

Όλα τα επίκαιρα αιτήματα των δημοτών στο δημοτικό συμβούλιο

admin