ΤΑΣΟΣ ΛΑΜΠΡΟΥ.GR
ΚΟΙΝΩΝΙΚΑΝΕΑ

Εάν η διαχείριση και τιμολόγηση του νερού εφαρμόζει το “μοντέλο του ρεύματος”θα έρθει ένα νέο μεγάλο χαράτσι σε όλους τους καταναλωτές

Κοινοποίηση

Χθές εξαγγέλθηκαν μέτρα για την διαχείριση του νερού στα πλαίσια της αντιμετώπισης της λειψυδρίας και το πρώτο που εισήλθε στο τραπέζι του διαλόγου είναι οι νέες γενικές αυξήσεις στην τιμολόγηση του νερού, και η είσοδος επιχειρηματικών ομίλων στην διαχείριση των υδάτινων πόρων , όλα στον βωμό της μεγάλης κερδοσκοπίας.

Έχουμε να πούμε πολλά το επόμενο χρονικό διάστημα πάντως από χθές τόσο η επιστημονική κοινότητα της χώρας όσο και οι θεσμικοί παράγοντες της Τοπικής αυτοδιοίκησης με τις παρεμβάσεις τους διαφωνούν με τις προτεραιότητες,με τις εξαγγελίες και τις πρωτοβουλίες της κυβέρνησης σχετικά με το μεγάλο θέμα της. διαχείριση των υδάτινων πόρων και της αντιμετώπιση του φαινομένου της λειψυδρίας.

Θα έχουμε συνέχεια,το θέμα είναι πολύ σοβαρό που απαιτείται να απασχοληθεί με υπευθυνότητα η Ελληνική κοινωνία.

Τάσος Λάμπρου

Δημοτικός σύμβουλος

Δήμου Ερμιονίδας

Επικεφαλής ΕΝ.ΔΗ.ΕΡ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Δημοτικές επιχειρήσεις Ύδρευσης: Ενώ τις χρεοκόπησαν τώρα θέλουν να τις συγχωνεύσουν και να εμπορευματοποιήσουν το νερό

Οι νέες ειδικότητες της Σ.Α.Ε.Κ (πρώην ΔΙΕΚ) ΝΑΥΠΛΙΟΥ για την σπουδαστική χρονιά 2024-2025

admin

Μια νέα σχολική χρονιά 2025-2026 ξεκινάει…