ΤΑΣΟΣ ΛΑΜΠΡΟΥ.GR
ΚΟΙΝΩΝΙΚΑΝΕΑ

Καλό Μήνα και χρόνια πολλά

Κοινοποίηση

Να έχουμε την ευλογία των Αγίων Αναργύρων,το μοναστήρι της Ερμιόνης και όλης της Ερμιονίδας να μας προστατεύει και να μας στηρίζει στον δύσκολο αγώνα της ζωής.

Να είμαστε όλοι καλά και να φροντίζουμε την υγεία το πολυτιμότερο αγαθό της ζωής.

Καλό καλοκαίρι .

Τάσος Λάμπρου

Δημοτικός σύμβουλος

Δήμου Ερμιονίδας

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

“Όχι στο ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας”

Το σχολείο Δεύτερης ευκαιρίας Ναυπλίου- Παράρτημα Κρανιδίου έκοψε την πρωτοχρονιάτικη βασιλόπιτα του

19 Μαΐου: Ημέρα μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου