ΤΑΣΟΣ ΛΑΜΠΡΟΥ.GR
ΔΗΜΟΣ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣΝΕΑΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Καλή επιτυχία στην 14η Γιορτή ροδιού στην Ερμιόνη

Κοινοποίηση

Πριν 14 χρόνια με απόφαση του Δημοτικού συμβουλίου του Δήμου Ερμιονίδας καθιερώσαμε για πρώτη φορά την Γιορτή του ροδιού.

Έτσι διοργανώνεται κάθε χρόνο αυτή η σημαντική γιορτή είναι ένα μέσο προώθησης ενός Π.Ο.Π(Προϊόν Ονομασίας Προέλευσης) Προϊόντος όπως το ρόδι.

Έχει τεράστια σημασία στην Τοπική Αυτοδιοίκηση να δημιουργείς Θεσμούς με διαχρονική αξία να έχεις ένα όραμα για την τοπική σου κοινωνία.

Είναι σημαντικό να δημιουργείς Θεσμούς με παραγωγικά, οικονομικά,πολιτιστικά, αλλά και τουριστικά χαρακτηριστικά έτσι να συμβαλεις στην σύζευξη του πρωτογενή τομέα της οικονομίας με το Τουριστικό προϊόν ενός τόπου.

Το ταξίδι προβολής και προώθησης του Ροδιού αλλά και της Ερμιόνης συνεχίζεται μέσα από αυτήν την Γιορτή .

Καλή επιτυχία στην 14η Γιορτή ροδιού

Καλή συνέχεια σε αυτήν την συλλογική προσπάθεια.

Τάσος Λάμπρου

Δημοτικός σύμβουλος

Δήμου Ερμιονίδας

Επικεφαλής ΕΝ.ΔΗ.ΕΡ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Η αξία της συμμετοχής στις εκλογές και η υποψηφιότητα του Γιάννη Μανιάτη

Χρόνια πολλά και καλή Σαρακοστή σε όλους τους διαδικτυακούς φίλους μας

Σήμερα Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2026 είχαμε την χαρά να παραβρεθούμε στην κοπή πίτας του Ερμιονικού Σύνδεσμου στον Πειραιά